Minden, ami TK! - Tartalék oldal



Koncentrációs gyakorlatok



Mielőtt elkezdenéd a telekinézis gyakorlását, elengedhetetlen, hogy a koncentrációs képességed jó legyen. Nélküle nem leszel képes befolyásolni az energiát, hogy tárgyakat mozgass, gyertya lángot hajlíts, vagy bármely telekineikus vagy pszihokinetikus képességet elsajátíts.
Ezen a területen nem szabad semmilyen mértékben stresszelni. Az emberek nagy többsége azt mondja, hogy nincs baja a koncentrációval. Jelenleg azonban ebben a rohanó világban nincs elég idő a koncentráció fejlesztéséhez. Fontos, hogy szakíts időt a gyakorlatokra.
Ha nem tudsz koncentrálni, nem kell csüggedned. Ebben a bonyolult világban lehetetlen 1 perc nyugalmat találni. Zárd ki a zavaró tényezőket, és hagyd, hogy az életed nyugodt és egészséges legyen. Akárhova megyünk reklámok, zaj, csörgő telefon, hűtő zaja, mosogatógép, autók, teherautók, dudák, emberek zaja stb. fogad minket.
A rendzseresen gyakorlók elérik azt a pontot, ahol 1 dolgot tudnak legalább 5 percig a középpontban tartani. Ők gyorsabban képesek fejlődnni a telekinézisben.
Mint korábban említettem, a koncentrálóképesség elengedhetetlen bárki számára, aki meg akarja tanulni a tk-t.
Összehangolt erőfeszítést igényel, megakadályozva, hogy elkalandozz.


Koncentrációs gyakorlat 1#



Szervezz le magaddal egy időpontot, amikor legalább 15-20 perc nyugtod van. Egy papírra, egy tollra és egy órára lesz szükség.
Kezdés előtt idézz fel pár kellemes pillanatot az életedből. Segítségedre lehet még a mély ki- és belégzés. Ha meditálunk, ajánlott minél hosszabb időt eltölteni ebben az állapotban.
Amikor kész vagy nézd meg az első feladatodat, egy képet. Ott van pár sorral lejjeb. Mindegyik feladat egy képből áll. Ennél az elsőnél a cél az, hogy koncentrálj a kép közepén lévő kis fekete pöttyre ameddíg csak tudsz. Ha elkalandozol, hagyd abba, pihenj egyet, és kezd újra. Kezdésnek írd le a kezdés időpontját, majd összpontosíts a fekete pöttyre amíg tudsz. Amikor már kezdessz elkalandozni, hagyd abba és írd fel az eltelt időt. Pár perc elteltéven kezdd újra.
Ne lepődj meg, ha a képen elkezdenek vándorolni a színes ábrák, vagy látod az aurájukat. Ez normális és valóban használhatógyakorlat az aura látáshoz. Ne engedd, hogy kósza gondolatok tereljenek el.

1. kép

A gyakorlat után meg fogsz lepődni, mennyi idő telt el. Ebből te csak pár percet érzékeltél. Ennél a pontnál fogod tudni, hogy mélyen koncentráltál.
Miután végeztél ezzel a gyakorlattal, várj 15 percet, hogy a gondolatok kitisztuljanak, és mehetsz a következő gyakolatra.

Koncentrációs gyakorlat 2#



Miután gyakoroltad az első feladatot, valószínűleg már halálra untad magad. Kinek van kedve hosszú ideig eg helyben ülni, és egy kis pöttyöt bámulni. Muszáj elvégezni őket, hogy tudj koncentrálni.
Ez is hasonló, de már barátságosabb képpel. Lehet, ezt még meg is szereted.
Mégegyszer összpontosíts a fotóra, de most ahelyett, hogy koncentrálsz, próbálj meg egyesülni a képpel.
Minél jobban öszpontosítassz, anál jobban eggyé tudsz válni a virággal. Érezd a leveleit, a tapintását a szirmoknak, a hőmérsékletét a virágnak. A koncentráció lehetővé teszi, hogy a virágot kívül, belül bebarangold tudatban.
Tudd, milyen virágnak lenni. Vizsgálódj tovább a virág szemszögéből, amíg nem teljesülsz ki az egész növényre.
Ez a kísérlet is leköti az időérzékedet. Amit pár percnek érzel, lehet hogy már megvan 1 óra is. Itt is ez határozza meg, hogy jól vagy rosszul csináltad a gyakorlatot.

2. kép

Ha már megy a telekinézis, akkor is elvégezhető havi rendszerességgel kb 20 perc (a haladóknak).

Koncentrációs gyakorlat 3#



Ha készen vagy az előzőekkel, akkor nekiállhatsz a legnehezebbnek. Ez egy 3 képből álló feladat. A cél itt az, hogy a kép két szélén lévő ábrákat egybe olvaszd az elmédben. Rakd pontosan a kettő közé az egyik ujjadat, ezt használd irány mutatásnak.
Koncentrálj az ujjad hegyére. Kissé el fog mosódni a kép, és meglátod, hogy az ábrák elkezdenek közeledni egymáshoz. Egy célkeresztnek kell majd kijönnie a képből, amit 1-5perc között tarts is meg.

3. kép


4. kép


5. kép

Miután megvan az egy kép lépj tovább a következőre, egészen a harmadikig.

Koncentrációs gyakorlat 4#



Ez magában foglalja a szem és az agy edzését. Itt nem szükséges elhomályosítani a látásod.
Szükséged lesz egy színes papírra, ami más színű mint a falad, és egy nyugodt helyre. A papír alakja nem számít, lehet bármien. Ha akarod szalagot is használhatsz a papír helyett.

Fordulj a fal felé, rakd a papírt szemmagasságba, nehogy beálljon a nyakad. Összpontosíts a lapra. Szálljon el minden gondolatod. Szavak nélkül kell koncentrálnod. Ne a papír színével törődj, hanem a szavakkal, amik az agyadba kerülnek. Ez kb. 3 perces gyakorlat, de ha lecsúsztál a szavakról, tölts el még 1,5 percet ezzel.